S

S
@seherkonal
·.· Ve insan en çok göğe vurgun. Sonra zifiriliğe, şiire ve hep Allah’a. ·.·
“İnsan çünkü bazen iki gözü dünya sanır. İnsan bazen bir yüzü, yeryüzü sanır.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Samiha Ayverdi, Ateş Ağacı
Henüz kitabı okumaya başlamadım ama şu alıntısıyla kitabı aldım ve her alıntısına kalbimi bırakıyorum :’) “Evvelce bir gönlüm vardı, benimle dertleşir gamlarımı paylaşırdı; o da şimdi sana kaçtı…”
Duygular
Stefan Zweig, Kendileriyle Savaşanlar “Az yaşadım ben. Ama soğuk soluk alıyor. Akşamın şimdiden. Ve sakin bir gölge gibiyim. Burada şimdiden ve şimdiden şarkısız. Uyuyor ürperen kalbim bağrımda.”
Bazı anlarda ne kitap okumak, ne şarkı dinlemek ruhuma iyi gelmiyor. Yine o zamanlardayım. :’) open.spotify.com/track/0uXusYUdm...
Müzik