📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Henüz kitabı okumaya başlamadım ama şu alıntısıyla kitabı aldım ve her alıntısına kalbimi bırakıyorum :’)
“Evvelce bir gönlüm vardı, benimle dertleşir gamlarımı paylaşırdı; o da şimdi sana kaçtı…”
Stefan Zweig, Kendileriyle Savaşanlar
“Az yaşadım ben. Ama soğuk soluk alıyor. Akşamın şimdiden. Ve sakin bir gölge gibiyim. Burada şimdiden ve şimdiden şarkısız. Uyuyor ürperen kalbim bağrımda.”