Her şeyi silip atmak isteseniz de, af dilemeyen birini affedemiyorsunuz. Özellikle de, başkalarına yaptığı kötülükler için.
Bazı insanlardan yalnızca uzaklaşmak gerekir, o kadar.
Bana öyle geliyor ki, babam bize daha az hoyrat davransaydı bile, hiç kimse bir yandan ten renkleri ya da dinleri farklı insanlara karşı böyle bir kin besleyip, diğer yandan da o nefretin gölgesi üstlerine düşmeksizin yakınlarını sevemez.
Joe haklı; ırkçı insanın kalbi çürür. Herkese karşı.
Hepimizin kalbinde bir delik var. Ne bileyim, bir şeylerin eksik olduğu, tarif edebilmeyi çok isteyeceğimiz bir yer. İçdenizde yüzen fetüsün zihninde bu çoktan vardır belki de. Tıpkı bir kaybın bizi takip eden ve bize bir sürü hata yaptıran laneti gibi.