Mavii

Mavii
@sehlesare
Ağzından içtiğini burnundan getirir hayat. pisikopat değilsen yazma istisnalar dışında kapalıyız. "Hayat ironik moruk baya kafa karıştırıcı." BEŞİKTAŞ
İyi Bayramlar
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sizce ne kadar dürüstsünüz?
Anket
Yaşasın Türküm diyene!!!
Gönderi kullanım dışı
Hepimiz feminist olmalıyız!
Hepimiz feminist olmalıyız.Kadın haksızlığı ,adaletsizlik ,düşüncesizlik,umursamazlık,nefret,bunalım,ne zaman bitecek bunlar?Eşitsizlik demiyorum çünkü eşit olmak her zaman iyi olmayabiliyor.İnsanların vücutlarından nefret etmesi,kendisi nefret ettiği için diğer insanların dalga geçmesi ,ailesi olmadığı için toplumda aşağılanan , barlarda,pavyonlarda çıkan,arkadaş ortamında sohbetin içine eden pis bakışlardan,rahat etmek için bedene erkek kimliği yüklemekten,duygularını saklamaktan,kaçmak istediği için bıçaklanan öldürülen,şort giydiği için otobüsten tekmelenerek indirilen,bedenleri hakkında her kesin söz sahibi olmasından,kadınların birbirini korumamasından,''Ne işi varmış o etekle'' denmesinden,tarlada bağda bahçede çalışıp,çocuklarına bakan ama yine de kocası tarafından dövülen kadınları görmekten duymaktan bıktım.Hep birlikte buna bir son verebiliriz derdim.Ama umutlarım tükenmek üzere ...
Hukuk
Unutulacak Dünler
Hep utancın kar kışında kaldık Alkışlara kandık Öyle yorgun öyle beter sabahlara kalktık Bir hayalim gözlerinde saklı Ne giden var ne beklenen yarınlardan artık....
Müzik