Kitabı bitirdikten sonra meğer bu dünya neymiş de böyle gözümüzün önünde olan hicbirseyi görememişiz diyoruz.Hep bir amellerini uygulayabilecek toplum aramış çoğu insan. Hâlâ devam ediliyor anlatılanlar.yazarın bakış açısı herşeyi aydınlatıyor...önemli olan kitaba odaklan o sana anlamak istemesende çoğu şeyi anlatacak kesinlikle okuyun .Ben boş kitabın incelemesini yapmam. Hâlâ okumadiysan ,Okumalısın.