Arkadaşlar bu kitabın abartıldığı gibi olduğunu düşünmüyorum .Alirken çok umutluydum çünkü Livaneli in çoğu kitabını okuyup beğenmiştim oysa bu İçinde öğreneceğiniz güzel konularda var fakat çok az oluyor bu yani ben tekrar okurmuyum sanmıyorum çünkü masadaki kişiler sürekli anlatılıyor ve çok sıkıcı. Bu arada bazı konular mide bulandırıyor haberiniz olsun.