sem

"her iddiasına varım evdeyken akıllı bir kızdın," dedi tana'ya."hayatın boyunca uslu bir kızdın. ta ki nihayet bulaşmak istediğin bir belayla karşılaşana kadar."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
sen merhamet sen rüzgar sen tiril tiril kadın sen bir mahşer içinde en aziz yalnızlığı yaşadın
insanlar güzel şeyleri sever. insanlar onları öldürüp yemek isteyen güzel şeyleri bile sever.
"ölüm neden yaş ve gençlik arasında ayrım yapar diye mi soruyorsun? ölümün de herkes gibi kendine göre beğenileri, favorileri var. ölümün sevdikleri ölmez."
bir sıkıntısı var mıydı, birileriyle başı dertte miydi yani? anlamadım. âşık mıydı?