"Kalpler yalnız Allah'ı anmakla huzur bulacaktır." Instagramda takip ettiğim yazarlardandır sevgili @fundaucuker.
Yazıları ruhuma, gönlüme, yüreğime şifa olur.
Çok şükür ki kitaplarını da almak nasip oldu.
Alalı birkaç ay olmasına rağmen okumak şimdiye nasip oldu. Zira kitapların da okuma zamanı olduğuna inananlardanım. Ne iyi geldi şu mübarek günlerde okumak, içime sine sine, sindire sindire okudum her bir satırını.
Ruhumuza gönlümüze şifa olsun diye, unuttuklarımızı hatırlamak, hatırladıkça çokça şükür etmek niyetiyle okuyun, okutun. Zira vakit, uyanma vaktidir.
Ben heybemi doldurdum huzura doğru yola koyuldum. Her bir cümlesinden nasipleneyim diye..