Eskiden derlerdi ki "Sevgi parayla satın alınmaz." Şu an öyle mi ? Değil. Paran varsa peşinde bir sürü insan vardır. Herkes peşinden koşar. Oysa paran olmadığı yalnızca bir an, herkes sana düşmandır. Belki 10 kişiden yalnız biri bunun tersini düşünüyor. İnsanlar sevmeyi, aşık olmayı bilmiyor. "Takılmalık" diye bahsediyorlar konuştukları, sevgili oldukları kişi hakkında. Veya bahsettiğim gibi çıkar uğruna peşlerinden ayrılmıyorlar. Sevgiyi bu kadar değersizleştiren insanlara kızıyorum. Aynı zamanda acıyorum. Yazık, midelerinde uçuşan kelebekleri, içlerinde olan kötülük yüzünden hissedemeden gidecekler bu dünyadan. Oysa aşk, sevdiğinin aldığı nefese bile şükretmek değil midir ?