Selcan

Ben babamın Yavru geyiğiyim! Bunun ne kadar kötücül bir lakap olduğunu çok sonraları fark ettim. EB: Efendim? Gülümsüyor. NV: babam geyikleri vururdu.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sizi selden çıkarıp kurtaran ip, ileride boynunuza dolanmış bir ilmeğe dönüşebilir.."
“İsterseniz kütüphanelerinizi kilitleyin ama zihnimin özgürlüğünü kilitleyebileceğiniz hiçbir kapı, kilit, sürgü yoktur. “
"Kadınlık korunması gereken bir uğraş olmaktan çıktığı zaman her şey mümkün olur."
Ne hoş bir güzelliği vardır; Hafif adımlarla, dünyadan gülümseyerek geçenlerin. Kimseye bir kötülüğü dokunmadan yaşayanların. Onurlu bir yaşamı seçenlerin.