Juniper Tepesi gelelim serinin ikinci kitabına. Ben seri kitapları oldum olası çok sevmişimdir. Genelde ya arkadaş grubudur ya kardeşleri anlatan kitaplardır. Devamlılık arz etmesi ve aa nerde kalmıştım dedirtmiyor kitapların hiç birinde hep nasıl bitiyorsa aynı alıntılar yeni kitapta yer alıyor. Bu bir + benim için. İkinci kitapı da sevdim Griffin sonrası 2.çocuk Knoks anlatılıyor. Ama sanırım hala ilk kitap favorim❤️