𝙆𝙪𝙧𝙩 𝘼𝙙𝙖𝙢𝙡𝙖𝙧𝙡𝙖 𝘼𝙨̧𝙠ı𝙣 𝙆𝙪𝙧𝙖𝙡𝙡𝙖𝙧ı
𝚃ı𝚕𝚜ı𝚖𝚕ı 𝙺𝚘𝚢 𝚂𝚎𝚛𝚒𝚜𝚒-3
Herkese Merhabalar...
Sizlere severek okuduğum serinin son kitabı ile geldim.
Evet bu seriye de ne yazık ki veda ediyorum.
Arka arkaya okumak çok güzeldi.
Yazarın kalemini çok özleyecegim kesin.
Su gibi akan sayfalar, güzel ve heyecan verici bir kurgu bir okur daha ne ister ki.
Bu kurgu da yine çok güzeldi yine arka planında olan o güzellikler ile kalbimizde yer edindi.
Cadı & Kurt Adam
İsobel ve Rafe
İsobel ön yıllık ilişkisinin ardından aldatıldığını evlenme teklifi alacağını düşündüğü gece öğrenir.
Derhal oradan kaçarken bu hayatı geride bırakmaya da kararlıdır.
Bunun için Tılsımlı Koy yakınlarında olan büyükannesinin ki pek görüşmezler iletişimleri yoktur evine doğru yola çıkar.
Geldiğinde ise büyükannesinin öldüğünü ve ona ulaşmaya çalıştıklarını öğrenir.
Üstelik ona miras da bırakmıştır.
Ama onarılması gereken başka bir yer yeni satın aldığı Lavanta Evi.
Ve onarmak için de para ama bu evin tamamen onun olması için şartı vardır bir ay içinde tadilat yapılması gerekir.
Evin bir ruhu vardır ve buna asla müsaade etmez ama İsobel onu da başaracaktır da öncesinde evde en az onun kadar kendinin olduğunu iddia eden biri vardır.
Rafe aynı belgeler onda da vardır.
Peki ama şimdi ne olacak?
Rafe on yıl sevdiğini sandığı kadının lanetini kazanmış hafızası silinmiş bir kurt adamdır.
Aynı zamanda sürüsünün de hafızası silinmiştir.
Rafe uzun zamandır onları bulmak için uğraşır ama her iksir her yol tıkalıdır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Vedalar gönüle münhasırdır, çoğu kez insan buna hazırlıklı olmaz. Zira yürek sevmeye, sevilmeye muhtaçtır. İnsanın tabiatı da zaten sevgi üzerine var olmuştur. Yürekte küçücük sevgi kırıntısı varsa merhamet ve sahiplenme de hasıl olur.
Tutsaklık nasıl bir şeydir? Tutsak olmak için ille de iple zincirle bağlanmak, kapalı kapılar ardına saklanmak mı gerekli? Bedenen tutsak olunur da gönülden tutsak olunmaz mıydı? Değişiyordum, hem bedenen hem ruhen...