s

s
@seldagulsen
“Hiç kimse, yaşamayı senin kadar hak edemez. Anladın mı? Sen, öyle birisin işte. Bunu belle, buna inan. Sendeki altın yürek, altın da lâf mı, o cânım yürek, kimselerde yoktur. Seni, güzel eden, dost eden, dayanılmaz eden yine sen’sin. Bunu da öğren.”
Sayfa 19·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Senin, ancak senin. Senin, yalnız senin.”
Sayfa 18·Kitabı okudu
“Gözlerinden öperim cânım. En çok da burnundan. Gülme, ciddi söylüyorum.”
Sayfa 11·Kitabı okudu
“Allahtan ki sen varsın. Yoksa hâlim korkunçtu.”
Sayfa 11·Kitabı okudu
“Kulluğum, divâneliğimle ellerini, gözlerini öperim. Öpüyorum ama doyamıyorum. Mutluluk ya da cehennem bu galiba. Sana doymak, korkunç bir ahmaklık olur.”
Sayfa 10·Kitabı okudu