Şeytanın ininde bir melek, kanatlarını ne kadar koruyabilirdi ki? Kanatlarını kaybettiğinde her şeyini kaybetmiş olurdu.
Her şeyimi kaybedeli çok olmuştu.
Her insanın ölümü karşılama şekli farklıydı. Benimkisi ağır, uzun bir yastı. Yaşamla ölüm arasında bir çizgide öylece duruyordum. Ne yaşamak ne de ölmek istiyordum.
Herkesin bu keşmekeşte tutunduğu bir dal, inandığı değer yargılar vardı ve kimse kimsenin hayatına karışmamalıydı. Yeter ki insanoğlu attığı her adımın, geçirdiği her ilmeğin onu ve geleceğini şekillendirdiğini bilsindi. Geçen zaman ne boşunaydı ne de öylesine.Vardır bir sebebi ve elbet bulurdu yolunu.