seldaaslnn

seldaaslnn
@seldawiiss_
𐱅𐰇𐰼𐰰 -𝒦.𝒜𝓉𝒶𝓉𝓊̈𝓇𝓀 𝒜𝓁𝓅𝒶𝓇𝓈𝓁𝒶𝓃𝒯𝓊̈𝓇𝓀ℯ𝓈̧ -
''Ne geç kaldım, ne de acelem var."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kafam rahat, gerisi mühim değil."
"Abartmaya gerek yok, buraya kadarmış."
"Ne geride kaldım, ne ileride."
"Her şey geçti, izi kaldı."