“Hiçbir şey bitmiş değil. Şimdi olmaz. Kapının kilidi açıldı. Benim gibiler hep gelmeye devam edecek.”
“Varsın gelsinler. Benim gibiler onları durdurmak için hep burada olacak.”
Aşk, ona olan hislerimi anlatacak doğru kelime gibi gelmiyordu. Yanında fazla küçük, fazla kullanılmış, fazla basit kalıyordu. Oysa ona olan hislerim karmaşık, nadir ve bir dünya kadar genişti.
Çok çok berbattı ve bu kitap goodreads en iyi çıkış romanı ödülünü almış. Bu kadar sevilen bir kitabın bu kadar kötü olacağını düşünmemiştim ama kötüden de öteydi. Berbattı. Şu iki puanı sadece Aaron hatrına verdim. Öncelikle kitap 100 sayfa olsaymış da hiç sırıtmazmış çünkü kitabın çoğu Lina’nın düşüncelerini okumakta geçiyor ve bu düşünceler sürekli tekrar halinde. Aynı kelimeleri farklı dizilişlerle okuyup duruyoruz. Ayrıca Lina gerçekten çok aptal bir karakterdi, asla tahammül edemedim. Sürekli cringe olup durdum sürekli. Asla nefretten aşka falan değildi, hatta aşk falan da değildi. Evet Aaron cheesy sözleriyle seviyordu ama aşkı hissetmedim. Bu kitap beni aşktan da soğuttu, hayattan da.