Orenda

Orenda
@selfimprovingreader
+"Kimse bir ilişkiye bitecek diye başlamaz." -"Doğru, insanlar en başından başlamamaları gerektiğini bildikleri için ilişkilerini bitirme kararı alırlar."
Sayfa 273·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Daha çok kendin için güçlü ol, sağlıklı ol, kendini mutlu et ki başlarına verecek gücün, yanlarında duracak sağlığın ve paylaşacak mutluluğun olsun.
Sayfa 156·Kitabı okudu
+"Başkaları zarar görmesin diye kurallara uyuyorum." -"Başkalarına zarar veren şey, kurallar olduğunda bile mi?"
Sayfa 143·Kitabı okudu
İnsanın ne kadar kötüleşirse o kadar çirkinleşeceğini bilmiyor muydu?
Sayfa 110·Kitabı okudu
Hayat kısaydı ve insan daha sonra pişman olmaktansa zamanı geldiğinde aklından geçenleri söylemeliydi.
Sayfa 48·Kitabı okudu