Düşünmek yıkmaktır,kendini yıkmak.Eylemde bulunmak daha az tehlike yaratır,çünkü eylem şeylerle aramıza mesafe koyar,düşünceyse eylemi tehlikeli bir şekilde genişletir.
Doğmuş olmamı bağışlayamıyorum.Dünyaya gelerek , sanki bir gizeme saygısızlık etmiş,önemli bir anlaşmaya ihanet edip adı olmayan büyk bir kabahat işlemişim.