selinay

6/10
·576 syf.··
2025 37. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 29 Haziran 2025 23:31
İnsanlar bu kitabı neden bu kadar övüyor anlamadım evet kolay okunan bir hikaye sıkılmadan okudum ama öyle abartılacak birşey de değil yani kimseye gidip kesinliklee oku demem sadec evet kolay okunan bir kurguydu derim sevdimii sevdim seriye devam ederim ama kitap kendini çok tekrarladı hep aynı şeyler oldu ahuzar sinirlendi kenan'ın odasını bastı seni öldürücem dedi kenan ah bebeğim böyle daha çok seviyorum seni dedi timur küfür etti durdu kitap böyle ilerledi dediğim gibi kolay okunan bir kurgu ama öyle övüp ay çok güzel bayıldım falan da değil yani
Bülbül Kapanı ILoresima · Ephesus Yayınları · 20243,720 okunma
selinay
+++ aynılarını düşündüm
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

zehra

, bir kitap okudu
6/10
·335 syf.·
2025 20. kitabı
Susan Mallery
7.3/10 · 150 okunma
selinay
bu seri güzel miydii
Aşk, Teorik Olarak
3/10
·415 syf.··
2024 23. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 17 Mart 2024 21:39
Herkese merhaba, Aşk, Teroik olarak değil; aşk, teoril olarak bu karakterde olmaması gerekmektedir. Bakın bu yazarın her çıkardığı kitabını beğenmek zorunda değilsiniz. Zorlama olarak beğenilmiş gibi, popüler dünyanın kölesi olmamalıyız. Bu kitap asla sevilcek bir kitap, övülecek bir kitap asla değil. Yazar ; kız karakterlerini güya kendi ayaklarının üstünde duran kadın imajı vericem derken resmen kaşar yapıyor. (bu kaşarlık; erkeklerle takılmak değil, kendini beğenmiş, itici karakterler anlamında dıyorum..) Yazarın yaptığı şu ; ilk kitabının tutulması ile , diğer kitaplarının sadece bilimsel türlerini ve karakterlerin isimlerini değiştirip aynı çorbayu kaynatıp kaynatıp önümüze koyuyor. Ama bu kitap en fanaysıydı gerçekten, hadi diğerleri bir tık iyidi diyeceğim ama bu kitap okurken gerçekten cıldırdım. Kitabın konusu biliyorsunuz arka yazısına yazıyor oraya girmeyeceğim. Direk yardırcam... Bir kadın kendisini anca bu kadar aşağalar, bu kadar ezik birine dönüştürür. Ve yazar güya bize kendi ayaklarını üstünde duran kadın yazmış.... Burdaki kız direk en sevmediğim kız karakterler arasına girdi. Şimdi kız parası olmadığından; milletin sahte sevgilelerini oynuyor yaa bu normalde eskort olarak geçer.. neyseki herhangi bir yatma ve öpüşme yok ama yinede yaptığı işi saygı duyamayacağım. Ek iş için bir sürü iş var, kolay yolu secme gelıyor bana ve gurur kırıcı... Bide bu işin nasıl başladığını öğrenince daha beter sinirlendim; eski ev arkadaşı olan erkek arkadaşı yüzünden başlamış aslında aydınlanma olmuş. Bu şerefsiz kızla anlaşma yapmış; işte eski sevgilimi kıskandırmak için takılalım demiş , sonra sevgili olmak ıstemış , kız kabul etmış, öpüşelim demiş kız kabul etmış, seks yapalım demiş kız bunuda kabul etmış... bunda ne var dıyorsununuz; olan şu; bu kız bunları
1000k
Aşk, Teorik OlarakAli Hazelwood · Nemesis Kitap · 2023999 okunma
selinay
bu kitabı ben de beğenemedim ya fazla uzatılmıştı ve elsie gerçekten tuhaftı sadece elsie değil jack de tuhaftı. ilişkileri hiç geçmedi maalesef :(