Birbirimizle uğraşmaktan, kin gütmekten, birbirimizi küçümsemekten, yermekten vazgeçemez, olaylara geniş perspektiften
bakamaz isek, kaybedecegimiz şey ne
yazık ki aynı.
VATANIMIZ, özgürlüğümüz ve geleceğimiz.
İşte bu yüzden eğitim, işte bu yüzden üretim, işte bu yüzden demokrasi.
İşte bu yüzden günahıyla sevabıyla tarihimizi kabul edip, geçmiş hatalarımızdan ders çıkarma zamanı.
İşte bu yüzden CUMHURİYET...