Bu kitabı okumaya başladığım zaman başını biraz kaçırarak okudum. gayet başarılı aşkı filan geçiyorum; insanın bu hayatta en değerli şeyin sağlığı olduğunu ve değerini gözümüze sokan; kendimizi sıktığımız şeylerin aslında ne kadar küçük şeyler olduğunu da hatırlatan güzel roman.