Ölümleriyle ilgili neler hissettiğimi size tam olarak anlatmamın imkânı yok çünkü aradan onca yıl geçti ben bile hâlâ anlayamadım. Tek bildiğim, ne yaparlarsa yapsınlar, nasıl insanlar olurlarsa olsunlar aileniz öldüğünde, aileniz ölmüş oluyor.
Tuvaletten çıkıp külotumda gördüğüm kan lekesinden bahsetmiştim ve annem var gücüyle iki tokat atmıştı bana. Sonra da kahkahalarla gülmüştü. Komik mi yani şimdi