Okuyanbiri

Okuyanbiri
@selin0909
“Ölümünden sonra tüm bedenlerini teker teker dolaşıyor mu acaba, diye düşünüyorum, ve en uzun hangisinde kalıyor?”
Reklam
“İşitilen şey görülen şeyden daha dehşet verici olabiliyor. Sadece sözcükler ölüm gerçeğini kesinleştirebilir. Biri o öldü demediği sürece hala bir umut vardır.”
“Çocukluk dikeydir. Yukarıya doğru büyürsün, boyun bahçedeki güllerinki kadardır. Herkes sana her yıl ne kadar büyüdüğünü tekrar edip durur. Yaşlılık ise yataydır ve uzun süreli, belki de sonsuz bir yataylığa alışmaktır.”
-Her ölümden sonra, her doğumdan sonra olduğu gibi, dünya yeniden başlıyor.”
“Yaşayanlar ölülerin gözlerini kapatır, ölüler yaşayanların gözlerini açar.”
Reklam