Okuyanbiri

Okuyanbiri
@selin0909
- en sonunda dayanılmaz bir acı olur, hayatın kendini hayattan kopardığı acı.”
Reklam
-ölümden korkmamıza gerek yok. O varsa biz yokuz. Biz varsak o yoktur.”
-yürüyebildiği kadar deniyoruz. İpince hale gelmiş bacaklarının üzerinde titrek bir şekilde durup atılan karınca adımları. Babam, devasa adımlar atarak yürüyen, ona yetişmek için kardeşimle arkasından koşmak zorunda kaldığımız adam…”
-Şimdiye kadar Latincenin ölü bir dil olduğunu bilirdim. Şimdi onun ölümün dili olduğunu biliyorum. Ölüm Latince konuşur.”
Reklam