Selin Uzun

Selin Uzun
@selin_uzun
Yazarımızın ellerine sağlık. Okurken akıcılık çok güzel. Okurken hiç sıkılmadan okuyorum ve hayatın değerini anlıyorum. İçeriği mükkemel ötesi. Bu kitap için yazarımıza çok çok teşekkür ediyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hayat küçük şeyleri dert edemeyecek kadar kısa. Çoğu insan zamanlarını küçük sorunları dert ederek harcadıkları için hayatın güzelliklerini, kuşların nazik ötüşlerini, doğanın narin ve temiz hissiyatını tümüyle ıskalıyor. Hayat bir anı bile ıskalanacak kadar uzun değil ki!" Sevgili yazarımız çok güzel yazmış. Ellerine, emeğine ve yüreğine sağlık.
Sayfa 10·Kitabı okudu