“Kötü niyetin kişinin içinde olduğunu hissetmektense kişinin dışında bir nesnede konumlandığını hissetmek daha az tehlikelidir. Kişinin kendi içinden kaçışı yoktur; ancak dışında olandan kaçabilir.”
Bir çocuğun rahatlık, merak, keşfetme, ödül ve dehşet, utanç ve yoksunluk anlarını görebilecek olsaydık, onunla ilgili çok daha fazla bilgi edinir, kim olduğunu ve ileride nasıl birisi olacağını daha iyi anlardık. Beyin tarihsel bir organdır ve kişisel geçmişimizin bir yansımasıdır.