Selinay

Selinay
@selinayztrkk
"Oh, bu insanlar! Bütün gece, gökyüzünde, onların şeytanlarının kızıllığını seyrettim. Zaten başka türlü son bulmazdı... "
edebiyatadair isimli okura yanıt verildi
Selinay
Çok beğenerek okudum. Bu yazıyı benimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim. ☺