"Bir gün soracaklar; ey insanlar, kız çocuklarının çığlıklarına neden sessiz kaldınız? Ahtım olsun ki susanı affetmeyeceğim! Ahtım olsun ki görmezden geleni affetmeyeceğim! Yemin olsun sana ey insan; canını yaktığınız hiçbir kız çocuğunun hakkını helal etmeyeceğim!"
"Susturmak ve bastırılmakla ezilen çocuklar yarına sessiz ve kimsesiz ruhuyla yarım yamalak çıkıyor, kendilerine asla güvenmeyen, konuşmaktan korkan, ezilmeye mahkum edilen bir birey oluyorlardı.."