sel;

"sanki kalbinin derinliklerine dalmış da kendi içini görüyor gibi."
Sayfa 68·Kitabı okuyor
Reklam
"her insanın birilerini, bir şeyleri sevmeye ihtiyacı vardır."
Sayfa 37·Kitabı okuyor
"hayatı yaşamanın tek yolu onu yaşamaktı."
Sayfa 442·Kitabı okudu
"sen insanların içindeki iyiliğe inanıyorsun ve bu bir güçtür, zayıflık değil."
Sayfa 414·Kitabı okudu
"insanların seni sevmesini sağlamak için çabalamana gerek yok, sevgi kazanılmaz. sevgi verilir."
Sayfa 166·Kitabı okudu
Reklam