Usta ve Margarita 2023'ten beri okumaya çalışıyorum, birkaç kere başlayıp tekrar bıraktım, şimdi 141. sayfaya kadar geldim, daha da zorlardım ama baktım aklımda hikâyeye dair hiçbir şey yok, 'zamanı şu an değilmiş' deyip bırakıyorum. bazıları devam edin sonradan anlaşılıyor demiş de hiç yok yani bu kitaba karşı tüm algılarım kapalı resmen. yazımı ağır denen benim rahat okuduğum kitaplar oldu ama soyut şeyleri anlamakta fantastiğe kıyasla çok daha iyiyim.
mustafa kemal atatür başta olmak üzere, işini içtenlikle icra eden tüm öğretmenlerimizin günü kutlu olsun🤍 (işini henüz yapamayan, atanamayanlarınki de tabii ki..)