Boris Vian’a ikinci defa şans verdiğim kitaptı. Ama bundan sonra verir miyim bilmem. Çok keyif aldığım bir kitap değildi. Zaten yazarın ameliyat girecek olan eşini eğlendirmek için yazdığı bir kitapmış. Kim bilir belki de sadece ikisinin anlayabileceği öğeler vardır. Ama çok güzel bir düşünce,yazarı tebrik etmek gerek. Tavsiye eder miyim,etmem.1,5 saatinizi ayıracak daha güzel kitaplar bulabilirsiniz