Anlatmak istediğim çok konu var fakat içime sinecek şekilde aktarabilmek için ne vaktim var ne de enerjim.
İşin ilginci, muhatapların çoğu da aslında konuları o yoğunlukta takip edecek ilgi ve sabra sahip değil.
"Çarçur olmasın" diye diye içimde çürüyüp gittiler.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Aslında şöyle bi uzansak, yer önemli değil kafa yanımızda sonuçta. Uyumak için değil, uyku zaten yok, tüm olan bitenler de uyuyarak tamir edilebilecek şeyler değil. Bi 'an'ı yaşayacağım derken o anın içinde sıkışıp kalmadan şöyle bi uzansak... Uzanıp düşünsek...
'Gercekten önemli miydi?' Bi sorsak kendimize, çoğu zaman önemli değildi. Belki içimiz geçer belki uyuruz diye kursak alarmları yeniden kendimiz olabildiğimiz zamanlara uzansak, berbat hissettirse de gerçekliğin içinde şöyle bi uzanıp kısa ve net olsak.
Anlamaya çalışmayı da boşversek 'bilmiyorum' diyip geçsek... Sürekli çabalamak iyidir demişlerdi, biz artık şöyle bi uzanmaları seçsek. 'Ne doğru?' ve 'Ne beni mutlu eder?' arasında koşturup duruyoruz, o yüzden şöyle bi uzansak iyi gelecek aslında..