Kitabın baş karakteri Ruth, annesini kaybetmesiyle; babasının yaşadığı yere gidiyor ve orada bulunan herkesin karşısına sürpriz mirasçı olarak çıkıyor. Sonrasında biraz kargaşa, biraz kavga, biraz romantizm derken kitap bitiyor. Bütün hikâye bu konu üzerine kurgulanmış... Zaten bu tarz kitapların ortak yönünün, basit bir konu üzerinden romantizmi ilerletmek olduğunu, tarzı sürekli okuyanlar bilir.
Anlatım dili gayet güzeldi, bu yüzden akıcılığı konusunda problem yok. Sakinleşmek ve kafa dağıtmak için oldukça uygun bir kitap...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok güzeldi. Tam olarak filmdeki bütün sahneler doğru yansıtılmış olmasa da aslına bağlı kalmaya çalışılmış...
Film serisini de severek izlemiştim. Tavsiye ederim.