Kitabı okurken bir Türkçe okyanusunda yüzüyormuş hissini yaşadım. Betimlemeler olağanüstü sizi bir yerden başka bir yere alıp götürüyor. Ahmet Cemil'in gecim sıkıntılarıyla boğuşurken bir yandan kurduğu hayalleri, varmak istediği amacı ve sonrasında gerçekleşen hayal kırıklığını okurken birçok kişinin içine işleyerek ve onun yerine kendini koyarak okuyacağını düşünüyorum.