Özel eğitim öğretmeni olarak kitabı okurken kendi öğrencilerimi düşündüm. Evet belki bizlerden farklılar, evet belki konuşamıyorlar, belki gülemiyorlar ya da duygularını ifade edemiyorlar. Belki de biz onların dünyasına girmeyi başaramadık ve onların bizim dünyamıza ayak uydurmasını istedik olmayınca 'evet onlar bizden farklı' dedik. Farklı olabilirler ancak onların da bizim gibi duyguları olduğunu unutmamalıyız.