Selva Gedik

Yazmak,kendinle kalmak kendin olmak…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kör bir bencillik hali" -Selva Gedik
Bu kadar aşıksa, nasıl onun incineceği eylemlerden kendini alıkoyamıyordu? Aşk bir dikkat kesilme hali değil miydi? -Korkunun olduğu yerde aşk yoktur- -Selva Gedik
Aşık olmak da yasaktı tüm duygularla birlikte.Hatta ne olduklarından bihaberdi. Kimse sormamıştı hislerini. -Selva Gedik
Her iyileşme evresinde evde bir arıza çıkıyordu.Arızayı görünce ferahladı.Çünkü iyileşmek yakındı. -Selva Gedik