Bu kadar aşıksa, nasıl onun incineceği eylemlerden kendini alıkoyamıyordu? Aşk bir dikkat kesilme hali değil miydi? -Korkunun olduğu yerde aşk yoktur-
-Selva Gedik
Aşkı yaşamak için aptalı oynamak ve bazen sineye mi çekmek gerekiyordu?Ama yapamıyordu.Aşka saygısı olduğu kadar kendine de vardı.Affetmek çok güçtü.Zaten aşk da böyle bir şey değildi.
-Selva Gedik