Selva Gedik

Bekliyordum,bırakmalıydım.Gelmeyecekti…
Reklam
Ne diye benim ruhumun ahengini bozdun?
Kendimi uçurumdan aşağı atılmış gibi hissediyordum.İnsanlar güven duygusunu böyle kaybediyordu demek.Bir anda.Hazırlıksız bir vitrinde
Aslında her şey hikayeydi.Gitmek isteyen gidiyor kalmak isteyen de kalıyordu.Bir sebebe sığınmak ne kadar yalansa o sebebe rağmen kalabilmek gerçek sevgiydi.
Kalbim ağrıyordu.Kurşun yüreğime kadar işlemişti.
Reklam