August tanıdığım en harika çocuklardan biri. Bu akıcı hikayesi ise bana inanılmaz dersler verdi. Empati kurabilmek, anlayamayacağımız hâlde kendimizi öncelikle August'un, sonra ailesinin yerine koymak bu kitabı okurken tadacağınız duygulardan. Kesinlikle okumanızı, başkalarına okutturmanızı tavsiye ediyorum.