Sema

Sema
@sema_ddd
Düşüncelerimi anlatan kelimelerin gitgide anlamsızlaştığını fark ettim.
"Sıradan, basitleşmiş, hiçbir söz hakkına sahip olmayan biri olmaktansa, yalnız kalmak her zaman daha iyi bir tercihtir..."
Sayfa 25·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
"Birini kolay kolay unutamazsın, ne kadar az hatırlarsan o kadar az canın yanar. Akışına bırakmalı... Önce ellerini, sonra gözlerini, kirpiklerini, saçlarını ve en sonunda da bakışlarını tamamen unutur gidersin."
Sayfa 24·Kitabı okudu
Edebiyat
"Seni sevmenin en kötü yanı sana hiç dokunamamaktı, dedi adam. Seni sevmenin hiç kötü yanı yoktu, dedi kadın."
Sayfa 23·Kitabı okudu
Edebiyat
"Hadi kalk ve toparlan, değmeyenler uğruna akıttığın her yaşın acısını gülümseyerek çıkart."
Sayfa 21·Kitabı okudu
Edebiyat
"Ağlaman kimsenin umurunda dahi değil, kimse yaralarına merhem olacak kadar masum da değil."
Sayfa 21·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam