"Oysa sen, hiç de iyi değilsindir ve bu gerçeği senden başkası bilemez...
Sen aslında kırgın, üzgün, paramparça, bir yanı eksik, gidenlere küs, kıranlara dargın, kalanlaraysa artık sessizsindir, anlatamazsın içindeki yangını."
"Kimse yoksa ben yanındayım.
Kimse seni sevmiyorsa, ben seviyorum.
Kimse için bir anlam taşımıyorsan da, benim için anlamlısın.
Kendini üzme, senin değerini bilmeyenler utansın.
Senden gidenler de gittikleri yerde senin gibi insanı bulamasın.
Tekrar söylüyorum; iyi ki varsın.