Sema

Sema
@sema_dogan
ATT
“Bir kez daha, tanıdığımı sandığım insanları hiç tanımamış olduğumu anladım”
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Ne garip bir ülkede yaşıyorduk. Her evin biri sırrı, bir hikayesi vardı”
Edebiyat
“Doğrudur; kitap okumak karın doyurmuyor. Ancak karnı tok, beyni boş adamlardan çektiğimiz kadar hiç kimseden çekmedik”
Edebiyat
Nereye gitcek bu halimiz :)
“Haklı olanı güçlü kılamadığınız için, güçlü olanı haklı kılıyoruz”
Edebiyat
“Hayatımda mutlu günlerim olmuştu elbette, ama mesele sadece mutluluk değildi. Önemli olan yaşadığını, hayatın bir anlamı, bir değeri olduğunu hissetmekti”
Edebiyat