Sema Bilen

"İçini ferah tut, gözlerindeki karanlık ve kaygı kaybolsun!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ama nasıl yaşıyorlar yarabbim. Sevmeden sevilmeden nasıl yaşanıyor.
"Görüyorsun ya azizim, ne varsa kadınlarda var..."
Sayfa 46·Kitabı okudu
"Acaba, kötülük de iyilik de bulaşıcı mıdır?"
Sayfa 41·Kitabı okudu