Sema Bilen

İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var... Tembellik var... İradesizlik ve bilgisizlik...
Sayfa 250·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan dünyaya sadece yemek, içmek, koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı! Daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı.
Sayfa 188·Kitabı okudu
"Kendi ruhunun pisliğin bu kadar yakından gören biri başkalarının temiz olacağına inanabilir mi?"
Sayfa 186·Kitabı okudu
Hiçbir evliya benim karşımda maskesini muhafaza edemez...
Sayfa 170·Kitabı okudu
"Dünyada bir insana itimat caizse o da sen olmalısın!"
Sayfa 169·Kitabı okudu