Semaa

Semaa
@semadss
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Daha anlatsana," dedim. "Hoşuna mı gitti?" "Hemde çok. Seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre boyunca hiç durmadan laflamak isterdim." "Benzinimiz yeter mi ki?" "Yalancıktan doldurursak yeter."
Sayfa 157·Kitabı okudu
Rukensu isimli okura yanıt verildi
Semaa
Çok güzel alıntı 🥰🌼