Bazı insanlara gerçekten 'elveda' diyemiyoruz. İçimizde yarım kalan cümleler, söylenemeyen şeyler kalıyor. Kitap da bunun üzerine kuruluydu zaten. En gerçekçi yanı, karakterlerin büyük olaylardan çok küçük hislerle gerçek görünmesiydi. Bir bakış, bir özlem, birkaç dakika daha kalmak istemek...
Okumayı bitirince içinde hafif buruk ama sıcacık bir his bırakıyor. Sanki kitap bize 'her şeye rağmen bağ kurmak çok değerli' diye fısıldıyor.