Şemal Genç

Şemal Genç
@semalgenc
İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar? Kötülük iki taraflıdır. Onun yaptığı kötülüğü görüyorsun ama kendininkine gözlerin kapalı. Sadece o kötü olsa, sen hep iyi olsaydın ortada kin olmazdı.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hiçbir insan akşama çizmeye mi, yoksa ölü terliğine mi ihtiyacı olacağını bilemez.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Edebiyat
"Adam bir yılın hesabını yapıyor, oysa akşama kalmadan öleceğini bilmiyor." İnsana ne verilmemiştir? İnsana neye ihtiyacı olduğunu bilme yetisi verilmemiştir.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Edebiyat
"Tanrı'yı sevmiyorum" deyip de kardeşinden nefret eden yalancıdır. Çünkü gördüğü kardeşini sevmeyen, görmediği Tanrı' yı sevemez.
Sayfa 2·Kitabı okudu
Edebiyat