Sema

Sema
@semanrr_l
𝘱𝘦𝘳 𝘢𝘴𝘱𝘦𝘳𝘢 𝘢𝘥 𝘢𝘴𝘵𝘳𝘢
"Göğsünün daraldığını biliyoruz." Hicr/97
Reklam
Çirkin şeyler yaşamaktan korkmam. Çünkü,güzel şarkıların genelde çirkin hikayeleri olur...
Çay gibi tükendi kalbin demi O bahsettiğin aşk kalbinde mi?
Artık umutsuz yazacaklarım Bi an bitecek kalemim Ve benim öyküm de kalacak yarım...
"Geçmiş,şimdinin kabuğudur.Ânı yaşamak için kabuğundan kurtulman gerekir."
Sayfa 34·Kitabı okudu
Reklam