Pötibör

Pötibör
@semanuurtopal
Dentist
Kayseri
1 Ekim
87 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
Kurban olduğum Mevlam, iyi ki iç sesimizi kimse duymuyor!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Vazgeçemediğimiz her şeydi bizi dibe çeken.
Beni dinlemezsen seni anladığımı nasıl gösterebilirim ki? Beni görmezsen…
Temiz kaldıkça sadık, kirlendikçe unutkan olur insan.
O vakit anladım, eli kalem tutanlar eksik yazmıştı, sadece ihtiyar biri vefat ettiğinde değil, bir dostu kaybettiğimizde de bir dil yok oluyordu.