semawqx

semawqx
@semawqx
Sanırım başkasına aşık olmaya başlıyorum, İzin verme,gel tut elimden unutturma...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Kimseyle bir yarışım yok,umarım siz kazanırsınız."
Seninle o günü bin yıl gibi yaşadım.
"Artık sevmesende olur." Güzel günler geçirdik unutma yeter.
Mutluluk el değiştiriyor...