semawqx

semawqx
@semawqx
Seninle o günü bin yıl gibi yaşadım.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Artık sevmesende olur." Güzel günler geçirdik unutma yeter.
Mutluluk el değiştiriyor...
Değer görmeyen herşey ölür.
Yıllar geçmiş,Tek nefeste.